Elämää pienten lasten, vaatteiden, shoppailun, kodin sisutamisen ja mökin rakentamisen keskellä.



Hei! Tervetuloa blogiini kaikki tutut ja tuntemattomat! Kerron täällä esikoisemme kuulumisista ja kaikesta siihen liittyvästä. Sydäntä lähelläni ovat oma koti, sisustus ja kaikki kauniit asiat!



Oman kodin lisäksi (varsinkin isännän) kiinnostuksen kohteena on saareen rakenteilla oleva mökki. Mukana matkassa hääräävät kaksi chihuahuaamme.


perjantai 11. kesäkuuta 2010

Kuulumisia

Olen ihan rapakunnossa. Pitkät työpäivät Porin päässä saivat tämän aikaan... :-( Vaikka minulla Porissakin olin kuntosalikortti, en vain kertakaikkiaan jaksanut päivien päätteeksi enää lähteä salille. En myöskään raaskinut jättää koiria yksin uudestaan töistä paluun jälkeen. Niiden kanssa oli mukavampaa kävellä ja sen jälkeen loikoilla sohvalla :-) Vuokrasin nyt ystävältäni kuntosalijäsenyyden kesä- ja heinäkuun ajaksi. Kävely ei tunnu olevan minulle ja Pavulle hyväksi, koska siitä tulee supisteluja. Spinning (pyöräily) sen sijaan tuntuu hyvältä. Nyt olen pari kertaa käynyt Spinnpumpissa, jossa ensin pyöräillään 30 min ja sen jälkeen tehdään Bodypumpin ylävartalo-osio. Se tuntuu oikein sopivalta liikuntamuodolta - ainakin toistaiseksi. Tuossa kuvassa olen juuri tullut salilta ja olen aika puhki sekä "etupallon" kanssa nälissäni :-)



Tässä se ihana vanha lääkekaappi, josta unohdin ottaa "ennen-kuvan". Se oli likaisen vaalea punaisen ristin kera. Nyt se on saanut päälleen kiiltävän valkoisen ja ristiä en ainakaan aio siihen maalata. Siten sillä voi tulevaisuudessa olla useampi eri käyttötarkoitus :-)

Sisällä on hauskat pienet laatikot.





Indiskassa ainakin olisi kaikenmoisia ihania vetimiä ja nuppeja, mutta laitoin siihen nyt toistaiseksi yhden vanhan nupin, jonka löysin kellarista.



Viime yönä nukuin onneksi kuin tukki! Edellisyönä heräsin klo 4.00 ja toivoin kellon olevan enemmän. Koska en saanut heti unta uudestaan ja mahakin kurni kovaa, nousin ylös ja söin siinä parit voileivät ja viilin. Jossain vaiheessa sain unen päästä uudestaan kiinni miehen kuorsauksen säestyksellä.

Niin ja Tinttu kaipaili kesätukasta kuvaa ;-) Eiköhän se tässä jossakin vaiheessa ilmesty vähintäänkin naamakirjan puolelle...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti