Elämää pienten lasten, vaatteiden, shoppailun, kodin sisutamisen ja mökin rakentamisen keskellä.



Hei! Tervetuloa blogiini kaikki tutut ja tuntemattomat! Kerron täällä esikoisemme kuulumisista ja kaikesta siihen liittyvästä. Sydäntä lähelläni ovat oma koti, sisustus ja kaikki kauniit asiat!



Oman kodin lisäksi (varsinkin isännän) kiinnostuksen kohteena on saareen rakenteilla oleva mökki. Mukana matkassa hääräävät kaksi chihuahuaamme.


maanantai 14. maaliskuuta 2011

Kotiäidin kaveri



Kaikille kiireiden keskellä häärääville kotiäideille voin suositella Electroluxin Ergorapidoa! Minä olin ollut viime vuonna niin kiltti, että joulupukki (ei mieheni) toi minulle sellaisen ihan pyytämättäkin. Tämä kapistus on mielestäni kaikista vähemmän tärkeistä teknisistä "pienkodinkoneista" TÄRKEIN apulainen. Minua on aina ärsyttänyt pölyimurin esille ottaminen jonkin pienen onnettomuuden jälkien korjaamiseen. Ergorapido on todella "RAPIDO RAPIDO" ja mikä parasta, sitä voi käyttää pitkällä varrella tai ilman, jolloin sen kanssa murut helposti imaistua pöydältäkin.

Siinä on muuten todella siistit valotkin! Valitettavasti noista siisteistä valoista huolimatta meidän toinen koira inhoaa tätäkin imuria.

4 kommenttia:

  1. Hih, meille joulupukki toi ihan samanlaisen! Oli vissiin tontut käyneet kurkkimassa meidän keittiön ruokapöydän alla... Tosi kätevää imuroida poikien leivänmurut ym. samantien pois.
    t.Tinet

    VastaaPoista
  2. =) Meillä koirat hoitaa tuon homman ruokapöydän alla, mutta kun eivät pöydän päälle pääse... On kyllä todella kätevä vehje!

    VastaaPoista
  3. Epistä!!! ;)

    Mäkin oon kyl mielestäni ollu ihan kiltti, vaan eipä oo meillä tommosta näkyny.....

    VastaaPoista
  4. Mitäs jos Kia teillä on sitten vaan ollut liian SIISTIÄ? Meillä joulupukin tehtävää tämän lahjan suhteen hoiti mun äiti ;-) ja kyl mä kyllä vähän siitä lahjatoiveesta oon tainnut vinkatakin =)

    VastaaPoista