Elämää pienten lasten, vaatteiden, shoppailun, kodin sisutamisen ja mökin rakentamisen keskellä.



Hei! Tervetuloa blogiini kaikki tutut ja tuntemattomat! Kerron täällä esikoisemme kuulumisista ja kaikesta siihen liittyvästä. Sydäntä lähelläni ovat oma koti, sisustus ja kaikki kauniit asiat!



Oman kodin lisäksi (varsinkin isännän) kiinnostuksen kohteena on saareen rakenteilla oleva mökki. Mukana matkassa hääräävät kaksi chihuahuaamme.


perjantai 18. maaliskuuta 2011

Kiertoon

Nyt näyttää pahasti siltä, että tämä ihana Burberryn talvihaalari (alla) lähtee takaisin kiertoon. Laitoin sen Huuto.nettiin myyntiin ja sieltähän sen itsekin ostin. Nyt sitä on jo huudettu sen verran, että taitaa ihanuus löytää uuden omistajan. Haikeana siitä kyllä luovun, mutta olen ajatellut säästää (pikkukakkoselle) tuota isompaa ja ohuempaa Burberryn haalaria.



Tämä on kooltaan sopivan reilu kevättalveksi ja nythän onkin taas ollut -10 astetta pakkasta ainakin aamuisin ja aamupäivisin.

4 kommenttia:

  1. Mä en kestä ku tulee niiiin kauhea tyttövauva kuume kun lukee tätä sun blogia!!! oon nii koukus tähän! Anna(syyskuisista)

    VastaaPoista
  2. Hih-hii =) No sähän tiedät miten niitä vauvoja saadaan aikaiseksi ainakin syyskuussa syntyviksi ja multa voit saada henk.kohtaista vinkkausta tuohon "tytön tekoon" ;-))))

    VastaaPoista
  3. Okei no pistäppäs vinkit jakoon;) Muuten tosta sitteristä ni meil on kans se sama ja oon tilannu netistä siihen vaihtopäällisen. Semmonen yks nainen tekee ja myy.. Oli mm. marimekon ja finlaysonin kankaista ja makso n.25e postikuluineen. Viimeks ku yritin kattoa sitä nettisivua kaverin kans ni sitä ei enää ollut mut annoin kaveril sen naisen s-posti osotteen et voi kysästä et tekeeks se niit viel. On meinaa tosi kätsy et raaskii heittää päällisen pesuun kun on vaihtopäällinen!:) Muuten meil ainaki olis varmaa nii likanen et ei näkyis koko kangasta kun en raaskis pistää pesuu.:D Ja toi sitteri on kyllä vaan NIIIN paras! Ja mun mielest paljon tyylikkäämpiki ku semmoset ihme härpäkkeet kaikkine tärinä toimintoineen..anna

    VastaaPoista
  4. ;-)
    Kiitos sitteriin liittyvästä vinkistä. Mä olenkin ihmetellyt kun olen nähnyt hienoja päällisiä jonkun sitterissä, olen vain ajatellut, että on varmaankin ollut kätevä käsistään. Jos sulla on sitä mailiosoitetta sille naisellä, niin voisitko vaikka laittaa mulle yksityisviestinä facebookin kautta?

    VastaaPoista