Elämää pienten lasten, vaatteiden, shoppailun, kodin sisutamisen ja mökin rakentamisen keskellä.



Hei! Tervetuloa blogiini kaikki tutut ja tuntemattomat! Kerron täällä esikoisemme kuulumisista ja kaikesta siihen liittyvästä. Sydäntä lähelläni ovat oma koti, sisustus ja kaikki kauniit asiat!



Oman kodin lisäksi (varsinkin isännän) kiinnostuksen kohteena on saareen rakenteilla oleva mökki. Mukana matkassa hääräävät kaksi chihuahuaamme.


sunnuntai 3. lokakuuta 2010

Äidillä 39 astetta kuumetta ja rintatulehdus

4 kommenttia:

  1. Hei Heidi,

    Va synd!

    Jag fick också detta två veckor efter födseln. Tror det var pga jag försöka vara extra nogrann och hade för varmt. Fick då tydligen för varmt och blev svettig och kallt etc..

    Iaf så fick jag antibiotika (de ger det om man har över 38,5 grader här)

    Det fungarade snabbt och de menade att de var så liten mängd som gick över till barnet, så det gick bra att amma fast jag åt antibiotika.

    Så bara bit ihop, det löser sig nog! Hilsen Sara

    VastaaPoista
  2. Voi ku ikävää! :( Oikein pikaista paranemista!!!

    VastaaPoista
  3. Hej Sara!

    Tack för stödet...tror att det börjar bli bättre. Har ingen feber mera. Bröstet är ännu jätte sjuk.

    För tillfället har jag inte ätit någo antibiotika, men jag måste kolla situationen hur det går med det här.

    VastaaPoista
  4. Kia kiitos, toivon että on jo voitettu kanta tämän kanssa.

    VastaaPoista