Elämää pienten lasten, vaatteiden, shoppailun, kodin sisutamisen ja mökin rakentamisen keskellä.



Hei! Tervetuloa blogiini kaikki tutut ja tuntemattomat! Kerron täällä esikoisemme kuulumisista ja kaikesta siihen liittyvästä. Sydäntä lähelläni ovat oma koti, sisustus ja kaikki kauniit asiat!



Oman kodin lisäksi (varsinkin isännän) kiinnostuksen kohteena on saareen rakenteilla oleva mökki. Mukana matkassa hääräävät kaksi chihuahuaamme.


tiistai 16. elokuuta 2011

Talvihaalarin kaveriksi



olen kaavaillut näitä kotimaisia Tepsuja, vaaleanpunaisina tietenkin. Ja tuo talvihaalarihan on tämä

ja tässä Tepsut, söpöt eikö?

Koska Frida tarvitsee myös jotain supersöpöä päähänsä, olen sunnitellut UNQ:n pehmeitä ja kauniita pipoja ja kaulahuiveja.

Tässä "Kruunu"-malli

ja tässä "Pupunen"-malli

Aivan rakastunut olen myös tuohon huppariin keijuhelmalla! Tykkäisiköhän Frida?


Lisäksi jonkinmoiset Vikingit Goretexinä.

4 kommenttia:

  1. Pitkästä aikaa kommenttia! Siis Heidi aivan ihania ostoksia, lahjoja ja löytöjä!!! Vaatteet supersöpöjä <3 Kyllä tuo haalari onkin suloinen, Olga on niin reppanan näköinen kun puen hänet siihen, raukka hieman vielä hukkuu siihen :D mutta lämmin on taatusti! Tepsuja mietin meillekin, mutta sitten siskoni kertoi että heillä on oikeastaan käyttämättömät 21 talvikengät, joten ne on aivan passelit ainakin alkutalveen! Hyvä kun voi säästää jossakin! Unq:n pipot ja vaatteet on <3 <3 <3 ihania! Ja hei muuten, tuo kauriinpää.. se sopii niin hyvin Fridan huoneeseen! Huippu! :)

    Joko oot suunnitellu Fridan synttäreitä enemmän? Mulla täällä kovat suunnitelmat käynnissä. Ilmapallot tuli jo ;) leivonnaiset ja muut systeemit vielä auki.. ihanaa, kun saa suunnitella! Kuullaanhan taas <3 viimeistään Olivian synttäreillä!

    Julia

    VastaaPoista
  2. Moikka! :-))) Mieti kuinka söpöjä tylleröt ovatkaan sitten talvella samishaalareissa! <3 No joo niillä käyttämättömillä 21-kokoisilla pääsette varmasti alkuun ja ostaa sitten lopputalvesta esim. isommat jos on tarvetta. Kengätkään eivät ihan halpoja ole! Ja UNQ rules! :) Mä jo kovasti olisin halunnut ripustaa kauriinpään Fridan huoneeseen, mutta pitää vielä odottaa. Ja muutenkin katsoa, että jos siellä jotain muuttuu...esim. hoitopöytä saa pian lähteä. Olen mä vähän suunnitellut niitä synttäreitä, kaikki ei ole vielä selvää. Oikeestaan mun pitäis sulle soittaakin, koskien synttäreiden ajankohtaa.....vi hörs!

    VastaaPoista
  3. Meiltä löytyy viime talvelta jääneitä (vielä sopivia) kummatkin just noista unq:n seteistä kruunu tosin vaaleanpunaisena + paljon muuta ;) Uuden tilauksen näpyttelinkin jo tiinalle... tais mennä taas pahasti överiks ja jo hirvittää millaisen laskun se mulle lähettääkään ;)
    Toi haalarikin on super soma :) sorruin ostamaan kummatkin cc:n vauva puolen haalarit millille :D Tepsut on jotain mitkä ei kolahda ei sitten millään... kaikki kehuu niitä ja paljon täälläkin niistä hehkutetaan, mutta....

    VastaaPoista
  4. Moikka pitkästä aikaa! Joo siis mä olen ollut vähällä sortua jo monesti, huutiksestakin meinasin huutaa vanhan mallin haalarin kakkoseksi jne. Sama fleeceä ja välikausipukua, mutta meillä on PoPpia ja Minymoa välikauteen, joten eiköhän niillä pitäisi pärjätä ;-) Ja mitä tulee Unq:iin, eivät halvemmasta päästä olekaan, joten kyllä sieltä varmaan "kiva" lasku tulee...Mä olen itse omalla kohdalladi laiska nauhojen sitoja, mutta lapsillahan niitä on ainakin pakko jaksaa sitoa, kun ensikenkienkin tulee olla joustavat ja nauhalliset. Ehkä sulla tulee niistä Tepsuista mieleen maiharit????

    VastaaPoista